Ønsker du at opsige din bolig, skal dette ske skriftligt (via mail) til din daglige administrator eller på info@h-administration.dk – opsigelse skal som minimum indeholde:
- Navn (hvis i står flere på lejekontrakten skal vedkommende cc.. på mailen det gælder også samlevere som har adresse hos dig)
- Adressen på lejemålet i ønsker at opsige
- Hvornår i opsiger boligen fra
- Hvornår i planlægger at fraflytte (husk man normalt skal være ude 14 dage før den 1. i måneden) – så vi ved om I fraflytter før tid, så vi skal forsøge at genudleje før tid.
- Navn og telefon nr på vedkommende som vi skal kontakte vedr. fremvisninger
- Reg. og konto nr til afregning af depositum
- Ny adresse (skal sendes senest 8 dage før lejeophør)
Vi vil rigtige gerne have billeder af lejemålet som vi kan bruge til genudlejningen, så det må I også gerne fremsende.
Jf gældende lovgivning har vi på udlejeres vegne ret til at fremvise boligen, hvorfor det er vigtigt i sørge for vi løbende får adgang hertil og hurtigt reagere når vi henvender os til jer om vi har potentielle nye lejere.
I tilfælde af en genudlejning forsinkes grundet fraflytter manglende samarbejde omkring fremvisning af boligen kan fraflytter stilles økonomisk til ansvar for evt. tabt husleje.